המדריך לבחירת מומחה לאיתור רטיבות

המדריך לבחירת מומחה לאיתור רטיבות 

אפשר לדלג ישר ל:

אם אתם מחפשים מומחה שיזהה את הרטיבות שיש בבית, זו יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות של מאתרי נזילות ואינסטלטורים שונים, חשוב לדעת מה לחפש ואיך לבחור את המאתר הנכון. המדריך שלפניכם, יספק לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל החלטה מושכלת ויבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר. זה יכסה נושאים כגון אילו כישורים וניסיון יש לקחת בחשבון, כמה מחקר צריך להיעשות לפני העסקת מומחה, ואילו שאלות יש לשאול במהלך תהליך הייעוץ שלפני. עם המדריך המקיף הזה, יהיו לכם את כל הכלים הדרושים כדי למצוא את המומחה המושלם לאיתור הרטיבות.

יותר מ10 שנים של ניסיון באיתור נזילות מים בטנולוגיית ללא הרס
יותר מ10 שנים של ניסיון באיתור נזילות מים בטנולוגיית ללא הרס

למה חשוב לזהות את מקור הרטיבות במהרה?

אנחנו כל כך רגילים שמים זאת ברכה משמיים אך בעולם שלנו של המאתרי הרטיבות, המים עלולים לגרום הרס גדול. מים ולחות הן מרכיבים חיוניים בסביבה שלנו ויכולה להיות להן השפעה רבה על בריאותנו הפיזית והנפשית כאחד. חשוב לזהות רטיבות מים בבית מכיוון שהיא עלולה לגרום לעובש, טחב ובעיות בריאותיות אחרות. רטיבות עלולה לגרום גם לנזק למבני בניין או לבית ולהוביל לתיקונים יקרים. רטיבות מים גם יכולה להעיד על ליקויים בצנרת הביתית – סתימה סמויה או פיצוץ בצנרת ואף עלולה לעלות לנו את מחיר תשלום המים החודשי. המלצתנו ב-waterleak איתור נזילות היא ברגע שאתם מזהים רטיבות בבית ולא מזהים את מקורה, היא להתייעץ עם מומחה לאיתור רטיבות כמה שיותר מהר.

מתקשרים למומחים בשביל לאתר את הרטיבות!
זיהיתם רטיבות? התקשרו עכשיו למומחים בשביל לאתר את מקור הרטיבות!

לפני הכל! אילתור לייבוש הרטיבות 

אז זיהיתם רטיבות שלא ברור מקורה איפשהו אצלכם בבית, מה עושים עכשיו? אנו ממליצים קודם כל לייבש עד כמה שאפשר את המים עד הגעת מומחה לאיתור רטיבות. כדאי לנקוט באמצעיים מגוונים וכאן ליצירתיות שלכם יש במה – מגבות ישנות, סמרטוטים, וילונות שלא בשימוש ובמחסן תקופה  וכן הלאה, כל אלו כדי להבטיח שהבית שלך יישאר יבש עד הגעת המאתר וכך לחסוך את נזקי הרטיבות, העובש, הטחב, וסכנות בריאותיות שונות והאי נעימויות שעלולות להיגרם. 

ייבוש המים עד הגעת המאתר רטיבות רעיונות יצירתיים
ייבוש המים עד הגעת המאתר רטיבות רעיונות יצירתיים
איתור נזילות לוגו על הצד water leak
אם יש חשש - אין חשש!
Water Leak חברה לאיתור נזילות ופתרונות אינסטלציה עם יותר מ10 שנים של ניסיון ומאות לקוחות מרוצים
חייבים מאתרי נזילות? להצעת מחיר חינמית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כל כך הרבה מאתרי רטיבות – איך בוחרים את הנכון? 

מה שקורה לרוב, מקבלים המלצה ממישהו שבוצעה אצלו עבודת איתור רטיבות על או שפשוט פותחים את הנייד ומחפשים בגוגל "מומחה לאיתור רטיבות". בדרך כלל, נכנסים ל2-3 אתרים ובוחרים את המאתר רטיבות שהאתר שלו הכי השאיר לכם רושם טוב. עממה, זהו תחום טריקי וצריך לשים לב לכמה דברים עיקריים טרם החלטתם על מאתר רטיבות, לפניכם הצ'קליסט שלדעתנו אתם חייבים לוודא לפני הזמנת איש מקצוע מתחום איתור הרטיבות אליכם הביתה:

כל כך הרבה מאתרי רטיבות את מי לבחור
כל כך הרבה מאתרי רטיבות את מי לבחור

שאלות שחייבים לשאול מאתר רטיבות מים

ראשית כל, התקשרתם למאתר הרטיבות והוא ענה – איך הוא ענה לכם? נשמע אדם נחמד? חשוב לזכור שכל איש מקצוע שאתם מדברים איתו וקובעים איתו הגעה אתם מכניסים אותו אליכם לקודש הקודשים שלכם לבית. לכן, השתדלו לשים לב לפרטים הקטנים ביותר. עכשיו שאלות שכדאי לשאול בנושאים מקצועיים יותר: 

  • מאתר מוסמך? הידעתם שבעולם איתור הרטיבות קיימות הסמכות שונות וקורסים מקצועיים? כדאי לשאול את המאתר לגבי הקורסים אותו עבר וכמה זמן היו הקורסים. הקורסים שאנחנו בwaterleak איתור נזילות הן קורסי הסמכה מקצועיים של לפחות 3 חודשים ועם מבחני הסמכה בסופן – כל זה בשביל לוודא שאת הרטיבות שנאתר בבית הלקוח תהיה הכי מקצועית שיש ועם מינימום הרס.
  • ניסיון באיתור רטיבות? אל תתביישו לשאול את המאתר רטיבות אם קיים לו ניסיון בתחום, אם יצא לו לאתר רטיבות מים במבנים משותפים/בוילות/גינות/עסקים וכן הלאה. ככל שלמאתר נזילות יש יותר שנות ניסיון כך הוא פגש יותר ויותר סוגי נזילות שונים לאורך השנים. גילוי נאות, אנחנו יותר מ10 שנות ניסיון בתחום ואיתרנו רטיבות כבר יותר מ250 בתים ועסקים שונים לאורך השנים.
מקרה שפגשנו אצל לקוח אחרי שהוא הזמין מאתר רטיבות חובבני
מקרה שפגשנו אצל לקוח אחרי שהוא הזמין מאתר רטיבות חובבני
מספקים דוח מפורט לביטוח?

לא הרבה מכירים, במידה וקיים לכם ביטוח משכנתא או ביטוח פרטי לבית, מאתר הרטיבות יכול לספק לכם דו"ח מפורט אותו תוכלו להגיש לחברת הביטוח ולקבל החזר עבור עלות איתור הרטיבות. לא כל מאתר רטיבות יכול לספק לכם את הדו"ח הזה ולא כולם מכירים את זה שבכלל זה אפשרי, לכן זאת יכולה להיות שאלה שבהחלט תקבע את רמת המקצועיות והמיומנות של אותו מאתר.

אילו עוד שירותים אתם מציעים?

אם כל כך הרבה שנים שאנחנו בתחום אנחנו יכולים להגיד שבאמת אין אף מאתר נזילות שלא מציע שירותים נוספים. שירותי אינסטלציה שונים, שיפוץ חדרים רטובים ועוד כל מיני שירותים שמשלימים את תהליך איתור מקור הרטיבות. הרעיון הוא לא רק למצוא את מקור הבעיה אלא למצוא את מקור הבעיה ולהציע פתרון זמין לה.

יש עוד הרבה שאלות שניתן לשאול – פשוט אל תתביישו לשאול! תהיו בטוחים שאנחנו בתור מאתרי רטיבות כבר נשאלנו הכל בנושא.

השאלות שחייבים לשאול מאתר רטיבות הסמכה, ניסיון, דוח מפורט ומהן הפתרונות
השאלות שחייבים לשאול מאתר רטיבות הסמכה, ניסיון, דוח מפורט ומהן הפתרונות

היתרונות של העסקת מומחה לאיתור רטיבות בבית שלך

1. מומחיות: שכירת מאתר רטיבות מומחה ומקצועי, עם ניסיון מפואר באיתור רטיבות בבתים ובעסקים יכולה לעזור לך לזהות את המקור לבעיות רטיבות ולפתח תוכנית פתרון לטפל בהן. מוזמנים לקרוא אודותינו ולהתרשם בעצמכם.

waterleak איתור נזילות מומחים באיתור רטיבות מים
waterleak איתור נזילות מומחים באיתור רטיבות מים

2. ציוד מתקדם: למומחים בתחום יש את הכלים הטובים ביותר לאיתור הרטיבות. מצלמה תרמית, מד לחות, סיב אופטי, איתור נזילות מים באמצעות גז, באמצעות מכשור אקוסטי ועוד. חשוב שלמאתר הרטיבות יש גישה לכלים כאלו ואחרים שיכולים לזהות במדויק את נזילת המים בביתכם.

3. מניעה: רק המומחים באמת, ידעו למנוע מקרי רטיבות עתידיים. יש המון פתרונות לייבוש כמו ייבוש תת רצפתי, שיפוץ חדרים רטובים ועוד כל מיני פתרונות מגוונים על מנת למנוע רטיבות עתידית בביתך.

רק המומחים באמת ימנעו רטיבויות עתידיות
רק המומחים באמת ימנעו רטיבויות עתידיות

4. חיסכון בזמן: "נשמה, אין לי את כל היום" מכירים את המשפט? אנחנו לא רוצים לגזול מזמנכם היקר דקה מיותרת ואצלנו כל מומחה יכול לזהות במהירות את הגורם לבעיית הרטיבות ולספק פתרונות בזמן.

כמה מילים אחרונות לסיכום

התהליך של בחירת המומחה המתאים ביותר לאיתור רטיבות הוא תהליך חיוני שלא כדאי לדלג עליו בשביל להבטיח שהבית שלך יהיה בטוח וללא הרס מיותר. עליכם לוודא שאתם בוחרים באיש מקצוע שיודע את העבודה ושידע לזהות נזקי מים ויכול לספק תוצאות אמינות.

Water Leak – מומחים בכל הקשור לאיתור נזילות מים
עם ניסיון של יותר מ15 שנים וצוותים מקצועיים בפריסה ארצית
מגוון פתרונות אינסטלציה מתקדמים
חשבון מים גבוה
חשבון מים גבוה
מצלמה תרמית
מצלמה תרמית
איתור ומיפוי תשתיות
איתור ומיפוי תשתיות
ציוד אקוסטי לאיתור נזילות
ציוד אקוסטי
ייבוש תת רצפתי
ייבוש תת רצפתי
צילום קווי ביוב
צילום קווי ביוב
סימנים מקדימים
לנזילת מים פעילה שיש צורך לאתר ולטפל בהקדם
זיהיתם אחד מהמסימנים המקדימים? מעולה! זיהיתם נזילה סמויה!
התקשרו עכשיו ונאתר ונטפל לכם בנזילה
נגישות באתר