איתור נזילות מים באמצעות מד לחות

איתור נזילות באמצעות מד לחות

אפשר לדלג ישר ל:

אחד הפחדים הכי גדולים של רוב האנשים זה – מה יקרה אם תפרוץ שריפה בבית? והם ממהרים להתקין מד שריפות ומתעלמים מסימני רטיבות שמופיעים באזורים שונים בבית. לרוב זה נובע כי אנחנו לא מבינים אילו השלכות בריאותיות וכלכליות יכולות להיות ממים שאינם מנותבים למקומות הנכונים.

כמעט כל חברת ביטוח תגיד לכם שמים הם גורם הרבה יותר שכיח לנזקים לרכוש וגם לבריאות שלנו. מים הם בהחלט מקור לחיים ולצמיחה, אם משתמשים בהם בצורה מבוקרת. אך כאשר המים מתחילים לחלחל למקומות לא רצויים, הם יכולים לגרום לנזקים רבים בזמן יחסית קצר. הם יכולים להגיע ממקורות רבים כמו: צנרת ישנה שהחלה לדלוף, אסלה שנסתמה, צינור השקיה שניזוק, דוד מים שהחל לנזול, או אפילו מהצינור של מכונת הכביסה שלכם. נזילה יכולה להגיע מהמקומות הכי לא צפויים וכדאי לטפל בה בצורה מקצועית ומממוקדת.

סוגים של מדי לחות
חושדים שיש לכם נזילת מים אי שם ולא ממש יודעים מאיפה להתחיל לחפש אותה?

מומלץ להזמין איש מקצוע בעל ציוד טכנולוגי כמו, מד לחות לאיתור חדירות מים כדי להגיע לשורש הבעיה בקלות ובזריזות והכי חשוב, בלי שייגרם לבית שלכם נזק מיותר.

ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת על נזילות מים ואיך מד לחות לאיתור חדירות מים יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף, אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה והתיייעצות – מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

איתור נזילות לוגו על הצד water leak
אם יש חשש - אין חשש!
Water Leak חברה לאיתור נזילות ופתרונות אינסטלציה עם יותר מ10 שנים של ניסיון ומאות לקוחות מרוצים
חייבים מאתרי נזילות? להצעת מחיר חינמית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מתי כדאי להשתמש במד לחות לאיתור נזילות מים?

התבוננות קצרה בשטח הבית תגלה לכם שכמעט כל הצנרת שלכם מוסתרת, בחלק מהבתים היא נמצאת מאחורי קירות הבית, מתחת לבלטות וממשיכה החוצה אל מתחת לאדמה. כך שבמידה ויש נזילה מאזור כלשהו לאורך הצנרת, יהיה מאוד קשה לאתר את המיקום המדויק שלה. גם אם אתם רואים כתם של לחות או רטיבות במיקום מסוים בבית, זה ממש לא אומר שמקור הנזילה מסתתר מאחורי האזור הרטוב. למים יש נטייה לזרום ולחפש את המקום הכי נוח לצאת ממנו החוצה. כך שלפעמים הנזילה מתבטאת במקום מסוים אבל המקור יכול להיות במרחק של כמה מטרים טובים משם.

לא לטפל בנזילת מים זה מסוכן
לא לטפל בנזילת מים זה מסוכן!

ובדיוק כאן נכנסים לתמונה הכלים החדשניים שלנו כמו, מד לחות לאיתור חדירות מים. המטרה שלנו היא לאתר את מקור הזילה ולתקן אותה תוך גרימת נזק מינימלי ככל הניתן. לצורך ההשוואה, האינסטלטורים של פעם היו צריכים לשלב בין הידע המקצועי שלהם ביחד עם קצת ניחושים (ושבירת כמה קירות בדרך) כדי לאתר את מקור הנזילה. אתם אולי יכולים רק לתאר לעצמכם שזה היה מכפיל את העבודה של האינסטלטור, לפעמים היה נדרש יותר מניחוש אחד כדי למצוא את הנזילה החמקמקה. ומי היה משלם על הנזק והזמן של האינסטלטור? תשובה נכונה, אתם.

לא לעצום עיניים כשמדובר בנזילת מים
לא לעצום עיניים כשמדובר בנזילת מים

חושדים שיש נזילה בבית? מד לחות לאיתור חדירות מים יוכל לקבוע במהירות האם מקור הנזילה מגיע מהבית שלכם, או שאולי הוא מגיע בכלל מהבית של השכנים. ואם הוא אכן בבית שלכם, אנחנו יכולים לאתר את מקור הנזילה הרבה לפני שנצטרך לגעת בקירות או להסיר את הקרמיקות באמבטיה.

איך מד הלחות עובד?

מד לחות לאיתור חדירות מים מאתר נזילות ומקורות חריגים של לחות באמצעות חיישן ייחודי שיודע כיצד לחשב את מדדי הלחות הנורמטיביים המצויים באוויר ביחס למדדי לחות חריגים המצויים בקירות או באזורים אחרים. כאשר מד הלחות מאתר מצבור של לחות חריג הוא מתריע על כך, גם אם הרטיבות מסתתרת מאחורי הקרמיקות באמבטיה, מתחת לרצפה ומאחורי חיפוי הקיר של הבית שלכם. מד הלחות יכול לאתר את מקור הרטיבות בצורה מדויקת להפליא ובעומק של לפחות ארבעה סנטימטר.

איתור נזילות לא כל אינסטלטור יודע לאתר
איך מד לחות עובד

האם ניתן למנוע נזילות מים?

הרבה אנשים שואלים אותנו, איך אפשר לחזות נזילות מים ולמנוע אותן מראש. לצערנו, אי אפשר לחזות את נזילות המים. לפעמים זה קורה בבתים ישנים, כתוצאה מבלאי של הצנרת. אבל זה יכול לקרות גם בבתים חדשים, במקרה שרכיב מסוים בצנרת לא תקין. אבל! הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות עבור הבית שלכם זה להתקין מד לחות (זה די דומה לגלאי שריפה) ולהגיב בזמן כאשר המד מתריע על מקור חריג של לחות – במקרה כזה, אל תחכו רגע נוסף והזמינו מיד חברה המתמחה באיתור נזילות.

מד לחות איך זה עובד

איתרנו את הנזילה, מה עושים עכשיו?

אחרי שאיתרנו את הנזילה אנחנו מאבחנים את הבעיה. לדוגמה, אם מקור הנזילה הוא מצנרת ישנה ובלויה, אנחנו נצטרך להחליף או לשפץ את הצנרת. לפעמים יש נזילות שמתרחשות בעקבות סתימה בצנרת ולא פגם בצנרת עצמה, במקרה כזה הפתרון יהיה הזרמת מים בלחץ גבוהה או לחילופין, שאיבת מים חזקה כדי להוציא את מקור הסתימה החוצה.

מתי הכי כדאי להזמין איש מקצוע מאתר נזילה עם מד לחות
מתי הכי כדאי להזמין איש מקצוע מאתר נזילה עם מד לחות

לא כל הנזילות נובעות מהצנרת, רטיבות בקירות הבית יכולה לקרות כתוצאה מנזילת מים מהגג או מקירות הבית, ואז יהיה צורך לאתר את מקור הנזילה, להמתין שהאזור יתייבש ולבצע איטום מיוחד.

האם כדאי להזמין חברה לאיתור נזילות?

נזילת מים שמקורה אינו ידוע יכולה להסב נזק רציני לבית שלכם. הדברים המוכרים הם סימני רטיבות על הקיר, סימנים שחורים ופרטיות – אלו יכולים להיות מקור לבעיות בריאותיות עבור ילדים ומבוגרים כאחד. הקיר עצמו יכול להיהרס די בקלות ואם זה לא מספיק, נזילות רציניות יכולות לשנות את מבנה הבית כתוצאה מסחף תת קרקעי של האדמה. כך או כך,  אם לא מטפלים בנזילות בזמן, ההשלכות הבריאותיות והכלכליות יכולות להיות די חמורות ואתם ואנחנו לא רוצים להגיע לשם.

אז בין אם אתם מבחינים בנזילה קטנטנה, או בפיצוץ גדול בצנרת – אנחנו מתייחסים לבעיה קטנה כגדולה וממליצים להיעזר באיש מקצוע המתמחה באיתור ותיקון נזילות – אגב, ממליצים לכם להסתכל בעבודות שאנחנו עושים בשיפוץ חדרים רטובים, חדרים שנפגעו מנזקי המים.

איתור נזילות באמצעות מד לחות
אם יש חשש אין חשש! התקשרו עוד היום ונתאם הגעה לאיתור הנזילה שלכם

איש מקצוע מיומן יידע לאבחן את הבעיה -בעזרת טכניקות חדשניות ומתקדמות –  במהירות וללא גרימת נזק מיותר וגם לתקן אותה בצורה אסתטית ולהשאיר את השטח מסודר ונקי, בלי לפגיע לכם בשגרת החיים.  

שאלות ותשובות כשמדובר על איתור נזילות באמצעות מד לחות

האם איתור נזילות באמצעות מד לחות גורם נזק?

התשובה היא לא.
מד לחות הוא מכשיר קטן ומתקדם שמאתר את מקור הנזילה מחוץ לקירות ולתקרות הבית. לכן השימוש בו הוא בטיחותי ואין שום נזק שנגרם במהלך התהליך.

האם מד לחות מספיק לאיתור מקור הנזילה?

בחלק מהמקרים כן ובחלק לא.
אצלנו, בחברת waterleak איתור נזילות אנחנו מגיעים אל בית הלקוח עם כל הציוד הנחוץ לאיתור הנזילה. מד לחות זוהי דרך אחת לאיתור מקור הנזילה. אנו משתמשים גם בטכנולוגיות מתקדמות נוספות – כמו איתור נזילות באמצעות גז, במצלמה תרמית, מכשור אקוסטי ועוד.

כמה מילים לסיכום

נזילות מים יכולות להתרחש כמעט בכל מקום ובכל זמן, קשה מאוד לצפות אותן אבל אפשר לטפל בהן בצורה מדויקת ומקצועית ברגע שהן מתפרצות. הזמינו אינסטלטור מקצועי המתמחה באיתור נזילות ועובד עם טכניקות מתקדמות,  כך תוכלו להימנע מזנקים לרכוש לבריאות שלכם וגם, משיבוש שגרת היום.

חושדים שיש לכם נזילה ולא יודעים מה לעשות? אתם לא לבד!

WATER LEAK, איתור נזילות כאן בשבילכם מהטלפון הראשון ועד לפתרון הבעיה! אנחנו נענים ללקוחות שלנו תוך חצי שעה ופועלים במקצועיות ובשקיפות לאורך כל הדרך.

Water Leak – מומחים בכל הקשור לאיתור נזילות מים
עם ניסיון של יותר מ15 שנים וצוותים מקצועיים בפריסה ארצית
מגוון פתרונות אינסטלציה מתקדמים
חשבון מים גבוה
חשבון מים גבוה
מצלמה תרמית
מצלמה תרמית
איתור ומיפוי תשתיות
איתור ומיפוי תשתיות
ציוד אקוסטי לאיתור נזילות
ציוד אקוסטי
ייבוש תת רצפתי
ייבוש תת רצפתי
צילום קווי ביוב
צילום קווי ביוב
סימנים מקדימים
לנזילת מים פעילה שיש צורך לאתר ולטפל בהקדם
זיהיתם אחד מהמסימנים המקדימים? מעולה! זיהיתם נזילה סמויה!
התקשרו עכשיו ונאתר ונטפל לכם בנזילה
נגישות באתר