איתור נזילות לוגו על הצד water leak
מכשיר איתור נזילות בגז

שאלתם אז ענינו – איך עובד מכשיר איתור נזילות בגז

אפשר לדלג ישר ל:

אנחנו בwater leak בקדמת הטכנולוגיה לאיתור נזילות מים – שזה אומר שיש לנו את כל הציוד וכל הכלים הנדרשים לאיתור מקור הרטיבות הנסתר אצלכם בבית, בשכונה או בכל מקום אחר. בכל פרויקט של איתור נזילות או פיצוץ צנרת אנו מגיעים למקום ובשל נסיונו הרב יודעים להתאים את הטכנולוגיה הנכונה לפי תנאי השטח.

ישנם מקרים, בהם הכלים הטרמיים המבוססים על גלי אינפרא אדום (לדוגמה מצלמה תרמית) לא מספיקים לאתר את מקור הנזילה, מקרים כמו פיצוץ בצנרת תת קרקעית בחצרות או בגינות, בשטחים ציבוריים, במקרים של קיר כפול וכן הלאה. במקרים אלו, אנו נעזר בציוד המתקדם ביותר של איתור נזילות בטנולוגיית מבוססת על אחוזי הגז באוויר.

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם איתור הנזילות
הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם איתור הנזילות אצלנו בWater Leak

Water Leak מומחים לאיתור נזילות – לא איתרנו? לא שילמת!

זהו המוטו של העסק שלנו, לא איתרנו את מקור הנזילה? אין בעיה, לא שילמת! אנחנו עד כדי כך בטוחים בכלים הטכנולוגים לרשותנו ויודעים שאם יש נזילה – אנחנו נמצא אותה. כל המכשור המתקדם נמצא אצלנו בחברת Water Leak: אם זה עם מצלמה תרמית, מדי לחות שונים, מדי ריחות, מכשור אקוסטי, מכשיר איתור נזילות בגז ועוד. לרוב, העבודה שלנו לא נגמרת באיתור הנזילות, אנחנו מציעים פתרונות אינסטלציה שונים בשביל למנוע נזילות עתידיות. אנחנו נעזרים במכשור לייבוש תת רצפתי ויש לנו צוות של מומחים לשיפוץ ותיקון חדרים רטובים ולחים, כך שאם איתרנו נזילת מים – אנחנו גם מציעים לכם פתרון. ככה אנחנו – לא רק מצביעים על בעיות 👼

חצי שעה אצלכם water leak איתור נזילות
חצי שעה אצלכם water leak איתור נזילות

לכן, אם יש לכם חשש כלשהו דעו שאתם בידיים טובות ויבשות מכל נזילה. לשיחת ייעוץ חינמית עם צוות של מומחים לאיתור נזילות התקשרו עכשיו 053-8880715

אז איך עובדת הטכנולוגיה של איתור נזילות בגז

ראשית נציין את הנתון החשוב מכל, איתור נזילות בגז ידידותי לסביבה. זהו לא גז רעיל ומסוכן. מדובר על גז שמטרתו היא אך ורק לאתר נזילות מים והוא אינו מסוכן. 

התהליך הוא כזה – אנו מרוקנים את צנרת המים החשודה בנזילה/פיצוץ צנרת וממלאים אותה בתערובת גז ⛽. לאחר הכנסת הגז לצנרת, אנו עוברים עם מכשיר חיישן גז על קווי הצנרת והחיישן יתריע לנו כאשר ימצא דליפת גז. וכך אנחנו מאתרים את מקור הנזילה.

תהליך איתור נזילות מים באמצעות גז
תהליך איתור נזילות מים באמצעות גז

איתור נזילות בגז – עד 13 מטר עומק

לצורך המחשת טכנולוגיית איתור וגילוי מקור נזילות מים באמצעות גז, נתייחס למכשיר איתור נזילות בגז המתקדם מבית SANSIT המוכר. זהו מכשיר מתקדם שיודע לאתר בעזרת טקטוק שמע ולפי חיישני גז המודדים את אחוזי הגז הקיימים באוויר. היתרון הגדול באיתור נזילות באמצעות חיישני גז הוא העומק באדמה בו המכשיר יכול לאתר את הנזילה – עד 13 מטר עומק. בניגוד לשאר המכשירים לאיתור נזילות היכולים להגיע עד מטרים בודדים.

לא כל אינסטלטור הוא מאתר נזילות ולא לכל מאתר נזילות יש מכשור גז!
לא כל אינסטלטור הוא מאתר נזילות ולא לכל מאתר נזילות יש מכשור גז!

אז אם אומרים לנו שאנחנו חופרים – אנחנו יודעים שמתכוונים ל13 מטר עומק שאנחנו מגיעים ויודעים לקחת זאת כמחמאה.

איתור נזילות בגז – יתרונות וחסרונות

כמו לכל טכנולוגיה כזאת או אחרת, גם לגילוי נזילות מים באמצעות מערכות גז יש יתרונות וחסרונות. אנו נעדיף להשתמש במכשירים כמו מצלמה תרמית ומדי לחות לפני ש"נרוץ" להשתמש במכשור המתבסס על גז. הטכנולוגיה נקבעת לפי תנאי השטח. לדוגמה, אזור שמרוצף ומלא בבטון פחות כדאי להעזר במכשור גז בגלל שהטנולוגיה תדרוש לגרום נזק לריצו, הקיים, אך לעומת זאת – אזור פתוח כמו גינה או חצר מאוד כדאי להשתמש בטכנולוגיית גז. צריך גם לזכור, איתור הנזילה באמצעות גז זהו תהליך שארוך יותר מאיתור נזילה "רגיל", ולכן גם המחיר בהתאם. בכל מקרה, לפני כל איתור נזילה – כדאי לשמוע חוות דעת של מומחים בנושא.

מתי משתמשים, איך הטכנולוגיה עובדת וכמה שזמן זה לוקח
מתי משתמשים, איך הטכנולוגיה עובדת וכמה שזמן זה לוקח

💧 מחפשים מאתר נזילות באמצעות גז? הגעתם למקום הנכון! התקשרו עכשיו ונאתר לכם את מקור נזילת המים! 053-8880715

כל כך הרבה חברות לאיתור נזילות – איך בוחרים?

בכל הנוגע לאיתור נזילות מים בגז, חיוני ומאוד חשוב לעבוד עם החברה הנכונה. הסיבה לכך היא שמדובר בתחום חדשני שדורש מיומנות ומומחיות רבה בו.מציאת החברה הנכונה יכולה להיות מסובכת, שכן זהו תחום מומחיות חדש – באופן כללי איתור נזילות מים זהו תחום הדורש מיומנות וידע. אבל אל דאגה, עם החברה הנכונה לצידך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהעבודה שלך תתבצע ללא בעיות או תקלות!אתה צריך לוודא שאתה עובד עם חברה שיודעת בדיוק איך לעשות את העבודה ללא כל נזק או תקלה לרכוש ולצנרת. בעזרת ניסיון כמו שלנו יש, אנחנו יכולים לזהות נזילות מים באמצעות גז במהירות ובדייקנות של 99.9%, וכך לחסוך זמן וכסף.

רוצה לחסוך זמן וכסף? לא בא לך שאינסטלטור חאפר יקדח ויהרוס לך את הבית? התקשר עכשיו 053-8880715 לWater Leak איתור נזילות ואנחנו חצי שעה אצלך בבית!

תהליך טכנולוגיית איתור נזילות באמצעות גז
תהליך טכנולוגיית איתור נזילות באמצעות גז

מקרים מהשטח – איתור נזילות בגז

בתור מומחים בתחום איתור הנזילות, ברוב המקרים של גילוי נזילת מים אנחנו נעזרים במצלמה תרמית, אך המצלמה התרמית המבוססת אינפרא אדום אינה מאתרת מתחת לכמה מטרים בודדים ושם אנחנו נעזרים במכשירי איתור נזילות בגז.

  • איתור נזילת מים בשכונת מגורים – בשטח משותף של כמה בניינים ישנה פיצוץ בצנרת המים והמאתרי נזילות הקודמים לא הצליחו לאתר את מקורה. הגענו שני מאתרים עם הציוד הנדרש למקום, רוקנו את צנרת המים ממים והכנסנו את תערובת הגז לצנרת. אחרי שהצנרת התמלאה בגז, עברנו עם החיישנים החכמים לאיתור הדליפות לאורך קווי הצנרת המסועפים וכשהמכשיר מצפצף – הוא מעיד על מקום דליפת על גז. וכך מצאנו את מקור הנזילה 😎
איתור נזילת באמצעות גז בשטח פתוח של שכונת מגורים
איתור נזילת באמצעות גז בשטח פתוח של שכונת מגורים
  • גילוי נזילת מים בחורף – לא הרבה יודעים, אבל לאתר מקור נזילת מים בחורף מצריך ידע מקצועי וניסיון רב. מהסיבה הפשוטה – הצנרת קרה = המים קרים והמצלמה התרמית מתקשה לאתר את מקור הנזילות. לכן, בחורף החלק מהמקרים אנחנו נתעדף את מכשור האיתור נזילות בגז בשביל לקבל תמונה חד משמעית. 
איפה שהמצלמה התרמית לא מצליחה מכשירי הגז נכנסים לתמונה!
איפה שהמצלמה התרמית לא מצליחה לאתר – מכשירי הגז נכנסים לתמונה!

טיפ אחרון לאיתור נזילות בגז

כשאתם בוחרים את החברה לאיתור נזילות תמיד תשאלו על המכשור הקיים לה – ואם יש לה מגוון רחב של טכנולוגיות לאיתור נזילות ואחד מהן הוא מכשיר העובד לפי חיישני גז – זוהי חברה רצינית! ואל תתביישו לשאול מתי ואיך משתמשים בטנולוגיה הזאת. אנחנו אוהבים להגיד, מי שמתבייש מתייבש ובעולם שלנו של איתור נזילות מים – הוא נשאר רטוב 😉

Water Leak – מומחים בכל הקשור לאיתור נזילות מים
עם ניסיון של יותר מ15 שנים וצוותים מקצועיים בפריסה ארצית
מגוון פתרונות אינסטלציה מתקדמים
חשבון מים גבוה
חשבון מים גבוה
מצלמה תרמית
מצלמה תרמית
איתור ומיפוי תשתיות
איתור ומיפוי תשתיות
ציוד אקוסטי לאיתור נזילות
ציוד אקוסטי
ייבוש תת רצפתי
ייבוש תת רצפתי
צילום קווי ביוב
צילום קווי ביוב
סימנים מקדימים
לנזילת מים פעילה שיש צורך לאתר ולטפל בהקדם
זיהיתם אחד מהמסימנים המקדימים? מעולה! זיהיתם נזילה סמויה!
התקשרו עכשיו ונאתר ונטפל לכם בנזילה
נגישות באתר