איתור נזילות לוגו על הצד water leak
פיצוץ בצנרת מים

גילוי פיצוץ בצנרת מים – לא איתרנו? לא שילמת!

אפשר לדלג ישר ל:

ישבתם בבית ופתאום שמתם לב שמטפטפים מים מהתקרה? או שנגעתם באחד מקירות הבית והרגשתם שהקיר לח? אם כן, זה כנראה סימן מובהק להימצאות פיצוץ מים בצנרת הביתית שלך! נזילות מים ופיצוצים בצנרת הביתית עלולים לגרום לנזק חמור לרכוש שלכם, הקירות, הסלון, התקרה, המקרר – להכל יכול להיגרם נזק חסר תקדים. 💧 לכן, זיהתם סימן שרומז על פיצוץ צנרת? מעולה! הצעד הבא הוא חשוב מאוד – לאתר את מקור הפיצוץ בצנרת המים בהקדם האפשרי.

חשבון מים עצום שקיבלה לקוחה שלנו ממועצת בנימינה
חשבון מים עצום שקיבלה לקוחה שלנו ממועצת בנימינה

Water Leak מגלים את הפיצוץ בצנרת המים

אנחנו בחברת Water Leak איתור נזילות מקצוענים בלאתר פיצוץ בצנרת. כבר למעלה מ-10 שנים, אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו להישאר "יבשים" ובקדמת העקומה בכל הנוגע לאיתור נזילות מים. אנו מבינים את החשיבות של גילוי נזילת מים לפני שהיא הופכת לפיצוץ רציני שמשאיר נזק בבית. הצוות המנוסה שלנו עבד ופגש לאורך השנים מקרים רבים ושונים, החל מבתי מגורים קטנים ועד למגדלי יוקרה גדולים, וכל לקוחותינו היו מרוצים מאוד מהתוצאות. ☔ זיהיתם נזילה או מים מטפטפים מהתקרה? אל תהססו! התקשרו עכשיו 053-8880715

צוות המאתרי נזילות של Water Leak מקצועי, מוסמך ועם שירות פצצה
צוות המאתרי נזילות של Water Leak מקצועי, מוסמך ועם שירות פצצה

לא איתרנו? לא שילמת!

המוטו שלנו בחיים. הכי פשוט שיש – לא איתרנו את הנזילה, לא שילמת. אנחנו עד כדי כך בטוחים במקצועיות ובניסיון של הצוות האיכותי שלנו באיתור נזילות.

  • 🔮 טכנולוגיה מתקדמת זה אנחנו –  יש לנו את המכשור המתקדם והיקר ביותר בשוק, עם מגוון רחב של פתרונות שונים – מצלמות תרמיות, מכשור אקוסטי, בלוני גז, מדי לחות ועוד המון שיושבים אצלנו ומחכים לאתר לכם את נזילת המים.
  • 👨‍👩‍👦‍👦 מאות לקוחות מרוצים ויבשים – איתרנו פיצוצי צנרת כבר למאות לקוחות מרוצים, איתרנו בכל כך הרבה סוגים של מבנים שונים – בתים פרטיים, בנייני מגורים, עסקים, עיריות מקומיות – אפילו יצא לנו לאתר נזילה בגן חיות שזה בפני עצמו סיפור למאמר שלם.
  • 🗝️ שירותיות זה המפתח – אנחנו נותנים שירות מכל הלב וכל לקוח שלנו מבחינתנו זוהי ברכה גדולה וכך אנו ניגשים למלאכתנו – בגישה הזאת. אנחנו מבינים שכאשר אתם מכניסים אותנו אליכם הביתה אתם מכניסים אותנו אל קודש הקודשים שלכם ואנו יודעים להעריך זאת ולהתנהג בהתאם.
הייחודיות שלנו מול חברות איתור נזילות אחרות
הייחודיות שלנו מול חברות איתור נזילות אחרות

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לגילוי פיצוץ בצנרת מים

תחום איתור הנזילות זהו תחום נישתי קטן ומתקדם מאוד בעולם האינסטלציה. הכלים הטכנולוגים בה נעזרים מאתרי נזילות, הם כלים המתקדמים ביותר לאיתור פיצוצי צנרת בכל מיני שיטות הנדסיות שונות. לדוגמה – איתור פיצוץ מים באמצעות מצלמה תרמית זוהי טכנולוגיה הפועלת על גלי אינפרא אדום שמדגישים לנו במצלמה ויזואלית את המים. דוגמה נוספת היא גילוי נזילה באמצעות מדי לחות, המודדים את הלחות באזורים ספציפיים בהם אנו חושדים שקיימת נזילה – אם מד הלחות מצביע על לחות גבוהה באזור בו הקיר אמור להיות יבש זה מקרב אותנו שלב נוסף לעבר מקור הפיצוץ.

Water Leak איתור נזילות הטכנולוגיה החדשה ביותר בשוק לאיתור הנזילה!
Water Leak איתור נזילות – הטכנולוגיה החדשה ביותר בשוק לאיתור הנזילה!

כל מכשיר כזה מכיל מאחוריו הסמכות וקורסים שונים. בשביל להיות מומחים בתחום, אנו מבינים שהמקצועיות היא מעל הכל, אצלנו בwaterleak – כל הצוות שלנו מוסמך לאיתור הנזילה שלך במודל ה"אל הרס".

תהליך גילוי הפיצוץ בצנרת

הצעד המקדים ביותר להכל – זיהתם רטיבות חשודה בבית? אל תהססו להתקשר! אל תחכו ותקוו שהרטיבות תעלם מעצמה, כי ב99% מהמקרים הרטיבות נשארת ומעידה על פיצוץ סמוי בצנרת הביתית שהזנחתו עלולה ליצור נזק רציני ויקר.

איתור נזילות לוגו על הצד water leak
אם יש חשש - אין חשש!
Water Leak חברה לאיתור נזילות ופתרונות אינסטלציה עם יותר מ10 שנים של ניסיון ומאות לקוחות מרוצים
חייבים מאתרי נזילות? להצעת מחיר חינמית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

#1 תיאמנו הגעה

הכל מתחיל בהמלצה טובה או מגוגל. אם איתרנו למכר שלכם את הנזילה ככל הנראה שהוא יצא מרוצה מהתהליך וימליץ עלינו. אחרת, כנראה שקפצנו לכם בגוגל. במקרי חירום אנחנו מקסימום חצי שעה אצלכם, אנחנו מגיעים צ'יקצ'ק אליכם הביתה עם כל הציוד הנחוץ לנו לביצוע העבודה.

#2 בודקים את החשוד 

מגיעים לנקודה הרטובה החשודה ולפיה מתאימים את הכלים הנכונים לביצוע העבודה. ברוב המקרים, אנו נשלב כמה סוגים שונים של כלים מתקדמים בשביל איתור ברמת 100% דיוק של מקור הפיצוץ בצנרת.

איתור נזילות מים באמצעות מצלמת תרמית המובססת על גלי אינפרא אדום
איתור נזילות מים באמצעות מצלמת תרמית המובססת על גלי אינפרא אדום

#3 מציעים פתרונות

אנחנו לא משאירים אתכם רטובים – אנו מציעים לכם פתרונות שיטפלו בבעיה, בתור מומחים לשיפוץ חדרים רטובים ולנזקי צנרת, אתם יותר ממוזמנים לבחור לבצע את תיקון הבעיות שצפו (תרתי משמע) דרכנו, אך כמובן שאתם לא מחוייבים לדבר ואתם יכולים גם אצל כל חברה אחרת. החלטה שלכם.

שיפוץ חדרים רטובים ממקלחת עם עובש ליצירת פאר!
שיפוץ חדרים רטובים – ממקלחת עם עובש ליצירת פאר! לפרטים נוספים התקשרו עכשיו 053-8880715

#4 מנפיקים לכם דוח של העולמות

במידת הצורך ואם קיים לכם ביטוח משכנתא/ביטוח דירה/ביטוח מבנה (שווה לבדוק בפוליסה שלכם!) כזה ואחר אנו מנפיקים לכם דוח מלא ומפורט על פיצוץ הצנרת ועל פתרונות התיקון. את הדוח אתם מגישים לחברת הביטוח שלכם וברוב מהמקרים אתם מזדכים על כל העלות. בגלל שכל הצוות שלנו מוסמך הדוחות שלנו מקבלות משמעות רצינית מאוד בעיניי חברות הביטוח.

שאלתם – אז ענינו

🍄 מהם הסימנים המקדימים היכולים להעיד על פיצוץ בצנרת המים?

הסימנים המקדימים שעליכם לשים לב אליהם:
קיר רטוב ולח או לחילופין קירות נפוחים
תקרה מטפטפת או מתקלפת
קולות של טפטופי מים 
הופעה חוזרת של עובש או טחב בבית
קצרים בחשמל לעיתים קרובות
חשבון מים גבוה מהחשבון הממוצע שלכם

🔨 מהו תהליך גילוי פיצוץ הצנרת מים?

לאחר שתיאמנו הגעה – במקרי חירום מקסימום חצי שעה אנחנו אצלכם. אנחנו ניגשים למלאכה. ראשית, מגיעים אל הנקודה החשודה ומתאימים לה מכשור טכנולוגי, מצלמה תרמית, מכשור אקוסטי, בלוני גז ועוד כל מיני כלים טכנולוגים שעוזרים לנו להגיע אל 100% דיוק באיתור. 

הסימנים המקדימים היכולים להעיד על פיצוץ בצנרת המים
שימו 💙 – הסימנים המקדימים היכולים להעיד על פיצוץ בצנרת המים

לקוחות מספרים – גילוי פיצוץ בצנרת מים

עם מאות מקרים של פיצוצי צנרת לאורך 15 שנים של ניסיון בתחום איתור הנזילות, לפניכם כמה מהמקרים הנפוצים ביותר שנתקלנו בהם בעת עבודות איתור פיצוצי צנרת ובכללי גם נזקי הצנרת הנפוצים ביותר.

  • קבלת חשבון מים גבוה מהרגיל – לא פעם זה מתחיל כך. לקוח מתקשר אלינו ולא מבין למה חשבון המים שלו התנפח כל כך ובאמת כך ניתן לראות – הבית אכן בהגדרה צורך יותר מים. אנו מגיעים אל בית הלקוח, ברוב המקרים המצלמה התרמית עושה את העבודה (במידה ולא, תמיד מחכה לנו עוד המון מכשור לאיתור נזילות ברכב) ומתחילים לעבור על כל הכיורים, פתחי המים, לאורך קווי הצנרת, אנו נעזרים במדי לחות וריחות שונים שגם מובילים אותנו אל הנקודה החשודה וכך מגיעים אל מקור הפיצוץ בצנרת – שהתבטאה בטפטוף בלחץ נמוך מאחורי הקיר במטבח.
חשבון מים עצום מהרגיל הצביע על פיצוץ בצנרת מאחורי קירות המטבח!!
חשבון מים עצום מהרגיל – הצביע על פיצוץ בצנרת מאחורי קירות המטבח!!
  • נזילת מים מהשכן למעלה – מקרי פיצוץ בצנרת לפעמים גורמים ל"פיצוץ" גם בין שכנים בבנייני מגורים. לקוח שיצר עימנו קשר בעקבות תקרה רטובה באופן תמידי בחדר המקלחת, הדירה עצמה היא דירה חדשה מקבלן ואין שום נזילה הנראית לעין. מה שהכי מעצבן – הדירה שמלמעלה, שממנה ככל הנראה הנזילה, אינה מבחינה בדבר חריג. כשהגענו למקום איתרנו במהירות את הפיצוץ בצנרת שנגרמה בצנרת של הדירה מלמעלה. סיפקנו דוח מפורט ללקוח שפנה אל אותו דייר בבקשה לתקן ולשלם עלויות.
פיצוץ צנרת מהשכן מחדר המקלחת של השכן מלמעלה
פיצוץ צנרת מהשכן למעלה מחדר המקלחת שלו מה שהיווה את רטיבות התקרה
Water Leak – מומחים בכל הקשור לאיתור נזילות מים
עם ניסיון של יותר מ15 שנים וצוותים מקצועיים בפריסה ארצית
מגוון פתרונות אינסטלציה מתקדמים
חשבון מים גבוה
חשבון מים גבוה
מצלמה תרמית
מצלמה תרמית
איתור ומיפוי תשתיות
איתור ומיפוי תשתיות
ציוד אקוסטי לאיתור נזילות
ציוד אקוסטי
ייבוש תת רצפתי
ייבוש תת רצפתי
צילום קווי ביוב
צילום קווי ביוב
סימנים מקדימים
לנזילת מים פעילה שיש צורך לאתר ולטפל בהקדם
זיהיתם אחד מהמסימנים המקדימים? מעולה! זיהיתם נזילה סמויה!
התקשרו עכשיו ונאתר ונטפל לכם בנזילה
נגישות באתר