איתור נזילות לוגו על הצד water leak
איתור נזילות

איתור ריחות ביוב

אפשר לדלג ישר ל:

מכירים את זה שאתם יושבים בבית בכייף שלכם ופתאום מגיע גל של ריח מזעזע של ביוב? והגל מגיע לשנייה וחולף. אתם הופכים את הבית, מחפשים באמבטיה, במטבח, בצנרת, עושים מיני קורס ביוטיוב של אינסטלציה ועדיין לא מצליחים להבין – "ריבונו מאיפה הריח הנורא הזה מגיע??"

אז קודם כל תדעו שאתם לא לבד, בהרבה בתים ובדירות יש את התופעה הזאת של "גלי ריחות רעים", בעיקר בבתים חדשים שהצנרת עוד חדשה. בדרך כלל הריחות האלו מגיעות מסיפונים תקולים, סתימות סמויות בצנרת – אפילו ממערכת החשמל יכול להגיע ריח רע! ומעוד כל מיני תופעות טבעיות שקורות לתשתית הבית שלכם. 

נאתר את מקור הריח הרע!
נאתר את מקור הריח הרע!

Water Leak איתור נזילות מומחים באיתור ריחות ביוב

אתם לא צריכים לרחרח יותר! מריחים ריח רע בבית? לא מצליחים להבין מה מקור הריח? בשביל זה אנחנו פה! ריחות לא נעימים עלולים להוות מטרד בכל בית, וחשוב לזהות את מקור הריח על מנת לבצע פעולות אינסטלציה ותיקון מתאימות. למרבה המזל, קיימות כיום טכנולוגיות זמינות שיכולות לסייע באיתור ריחות בבתים פרטיים ובעסקים. waterleak איתור נזילות מצויידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לאיתור מקור הריח הרע. הטכנולוגיות אלו יכולות לזהות ריחות ממקורות כמו מערכות ביוב, מערכות חשמל, מוצרי מטבח, אביזרי ריהוט ועוד. בעזרת טכנולוגיה זו, בעלי בתים יכולים לזהות במהירות את מקור הריחות הרעים ולנקוט בצעדים להעלמתם. 

תהליך איתור ריחות ביוב
תהליך איתור ריחות ביוב – טכנולוגיות מתקדמות לאיתור מקור הריח הרע

אז מהי טכנולוגיית איתור ריחות ביוב וכיצד היא פועלת?

טכנולוגיית לאיתור וזיהוי ריחות רעים היא דרך מהפכנית לאיתור מקור הריח. הטכנולוגיה משתמשת בחיישנים ובמכשירים שונים ומתוחכמים כדי לזהות, לסווג ולנתח מולקולות הריח הנמצאות באוויר. מד לחות, מצלמה תרמית, סיב אופטי למציאת סתימות בצנרת, מד ריח ועוד כל מיני מכשירים טכנולוגים שונים המשמשים אותנו לאיתור מקור הריח, איתור כימיקלים מסוכנים, קלקול מזון, סתימות ונזילות היוצרות עובש וטחב ועוד. באמצעות טכנולוגיה זו, כעת ניתן לנו לזהות ריחות במהירות ובדייקנות מבלי שנצטרך לסמוך על האף שלנו!

ריח רע מהשירותים ומהאסלה
ריח רע מהשירותים ומחדר המקלחת

איתור נזילות לוגו על הצד water leak

אם יש חשש – אין חשש!

Water Leak חברה לאיתור נזילות ופתרונות אינסטלציה עם יותר מ10 שנים של ניסיון ומאות לקוחות מרוצים
חייבים מאתרי נזילות? להצעת מחיר חינמית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




ריח רע בבית – מאיפה זה מגיע?

אתם יושבים לכם בסלון אחרי יום עבודה ארוך ופעם ב.. מגיע משב ריח רע כזה שעושה לכם בחילה קלה – אותו ריח רע יכול להגיע מכמה מקומות בבית ומחוצה לו:

  • 👃🏻 סתימה סמוייה בביוב – האם שמת לב לריח רע שהגיע מהביוב שלך? זה יכול להיות סימן לסתימה חלקית בצנרת הביוב שלך. סתימת ביוב היא אחת הסיבות השכיחות לריחות לא נעימים, ויכול להיות קשה לזהות אותה עד שיהיה מאוחר מדי. למרבה המזל, ישנן דרכים למנוע ולתקן בעיה זו לפני שהיא הופכת לבעיה גדולה יותר.
ריח רע שמגיע מסתימה סמויה בביוב
ריח רע שמגיע מסתימה סמויה בביוב בצנרת המשותפת
  • 👃🏻 סיפון תקול – האם אי פעם שמתם לב לריח מוזר שעולה מהכיור או כל ברז אחר בבית? רוב הסיכויים שזה בגלל סיפון לא תקין. זהו מנגנון המאפשר ניקוז נוזלים לביוב אך מונע מריחות להיכנס לביתכם. חשוב לוודא כי מנגנון זה מותקן ומתוחזק כראוי על מנת לשמור על ריח של הבית שלכם רענן וללא ריחות לא נעימים.
  • 👃🏻 ריח רע מהכיור – האם שמת לב לריח רע שהגיע מהכיור שלך? זה לא רק לא נעים, אלא זה יכול גם להיות סימן למשהו רציני יותר. למרבה המזל, יש פתרון פשוט למדי שמתחיל בניקוי אזור הכיור. חשוב להקפיד ולשמור על ניקיון הכיור ולמנוע הצטברות לכלוך מכל סוג, וגם להשתמש בפילטר כדי לוודא שלא יוצאים ריחות רעים מהניקוז. בעזרת השלבים הללו, תוכלו לוודא שהכיור שלכם יישאר נקי וללא כל ריח רע!
  • 👃🏻 ריח רע מהמקלחת – האם שמת לב לריח רע שהגיע מהכיור שלך? זה לא רק לא נעים, אלא זה יכול גם להיות סימן למשהו רציני יותר. למרבה המזל, יש פתרון פשוט למדי שמתחיל בניקוי אזור הכיור. חשוב להקפיד ולשמור על ניקיון הכיור ולמנוע הצטברות לכלוך מכל סוג, וגם להשתמש בפילטר כדי לוודא שלא יוצאים ריחות רעים מהניקוז. בעזרת השלבים הללו, תוכלו לוודא שהכיור שלכם יישאר נקי וללא כל ריח רע!
מצלמה תרמית לאיתור נזילות בגגות

היתרונות של שימוש בטכנולוגיית איתור ריחות עבור העסק שלך

מי ידע שלמשהו פשוט כמו חוש הריח יכול להיות השפעה כה עמוקה על העסק שלך? טכנולוגיית איתור הריחות חוללה מהפכה בדרך שבה חברות אוספות ומנתחות נתונים, והפכה אותו לקל ומדויק יותר מאי פעם.

עם טכנולוגיית איתור ריחות ביוב, עסקים יכולים כעת לזהות ריחות לא טובים, עם דיוק ואמינות חסרי תקדים. המשמעות היא שהם יכולים לחסוך בעלויות עבודה תוך כדי קבלת נתונים אמינים. ועם דיוק משופר, עסקים יכולים לקבל החלטות טובות יותר על סמך הנתונים שהם אוספים.

אז אם אתה מחפש דרך להפוך את העסק שלך למריח טוב יותר, יעיל וחסכוני יותר, טכנולוגיית איתור ריח רע עשויה להיות בדיוק מה שאתה צריך!

החזר תשלום מלא מהעירייה
החזר תשלום מלא מהעירייה עם דו"ח מפורט ומלא שאנו מספקים

מריחים ריח רע בבית או בעסק ולא מצליחים להבין מאיפה הוא מגיע? בשביל זה אנחנו פה! WaterLeak איתור נזילות מומחים באיתור מקור ריח רע וגם דואגים לתקן את התקלה ממנה הריח מגיע. לאיתור ריחות ביוב אל תהססו והתקשרו עכשיו 054-3858560

איתור ריחות ביוב מחירון

איתור ריחות ביוב הוא חלק חשוב בשמירה על ניקיון והיגיינת הבית או העסק שלכם. בין אם מדובר בקו ביוב שצריך לתקן בו סתימה או סיפון שצריך החלפה, טווח המחירים של שירותים אלו יכול להשתנות מאוד. אבל דבר אחד בטוח – אם אתם רוצים לוודא שהסביבה שלכם נקייה מריחות לא נעימים, עליכם להשקיע בטכנולוגיית איתור מקור הריח הרע. בעזרת הטכנולוגיה המתקמת הזו תוכלו לזהות ריחות במהירות ובדייקנות, מה שמבטיח שהחלל שלכם יישאר רענן ונעים לכולם.

מחירון איתור ריחות ביוב
מחירון איתור ריחות ביוב – משתנה בהתאם למיקום האיתור ריחות ביוב

שאלות נפוצות – איתור ריחות ביוב

🏠 יש לי ריח של ביוב בבית, מאיפה הוא מגיע?

האם אי פעם שמתם לב לריח מוזר בבית שאתם לא ממש מצליחים למקם? זה יכול להיות ריח של ביוב, והוא מגיע מאיפשהו מהצנרת הביתית. אבל איפה?
החדשות הטובות הן שבעזרת טכנולוגיית לאיתור ריחות ביוב, כעת תוכלו לזהות בקלות מהיכן מגיע ריח הביוב בביתכם. טכנולוגיה זו משתמשת בחיישנים כדי לזהות ריחות ולמצוא את מקורם. אז אם יש לך ריח ביוב בבית, אל תדאג – פשוט התקשר אלינו ונבוא לאתר את מקור הריח הרע!

👃🏻 איך אפשר למנוע ריח רע מהביוב?

האם אי פעם הייתם במצב שבו אתם יכולים להריח משהו רע שיוצא מהצינורות? זו לא חוויה נעימה, וזה יכול להיות קשה להבין איך למנוע את זה. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לוודא שלא יעלו ריחות רעים מצינור הביוב שלך. על ידי הבנת הסיבות להתפשטות הריח וביצוע תיקונים נחוצים, תוכלו לשמור על ריח רענן ונקי של הבית שלכם!

לקוחות מספרים – איתור ריחות לא נעימים

עם יותר מ15 שנים של ניסיון בתחום – אין מקרה שלא פגשנו במשך השנים. הגענו לבתים של לקוחות שבעצם כבר יכולים לעסוק בתחום והם לא פחות מ"בלשי ריחות" כבר. הנה כמה מקרים אמיתיים שנתקלנו בהם:

  • ריח רע רק בשעה מסוימת – היה לנו לקוח שגר בבניין דירות ובטוח לגמרי שגל הריח הרע היה קורה רק בין שמונה בערב לתשע בערב. על פניו זה נשמע מצחיק, אך הלקוח צדק ואכן איתר את השעה שעמוסה ביותר בבניין וצנרת הביוב עמוסה עוד יותר מה שהעמיס על הסתימה שהייתה בו ומכאן הריח הרע. איתרנו את הסתימה, פתחנו אותה והלקוח המשיך להנות בשעות הערב ללא ריחות רעים.
ריח רע בבית רק בשעות מסוימת
ריח רע רק בשעה ספציפית – כן זה יכול לקרות!
  • ריח רע בגינה – לקוחה שביקרנו אצלה בחצר לא הבינה למה בנקודה מסויימת בגינה יש ריח רע ובשאר החצר הריח תקין. מבדיקה שעשינו בעזרת מצלמה תרמית לאיתור נזילות, הייתה ללקוחה נזילת צנרת סמוייה שהגיעה מהפארק השכונתי שצמוד אליה. הוצאנו ללקוחה דו"ח רשמי שהיא העבירה לעירייה, העירייה תיקנה את מקור הנזילה, שילמה את עלות הגעתנו למקום והריח נעלם.
ריח רע של ביוב מהגינה הביתית
ריח רע של ביוב בגינה הביתית – הגיע מביוב לקוי של העירייה
  • ריח רע בכניסה לבית – זהו מקרה הזוי לגמרי שהיה יכול להימנע ברגע אם הלקוח שלנו היה מזמין אינסטלטור מקצועי ולא אחד "חאפר" לפני שהגענו.  הגענו לבית לקוח שמתלונן על ריח רע בכל פעם שעוברים בכניסה לבית בדלת החיצונית. כשהגענו למקום, ישר מריחים את הריח הרע של הביוב. מבדיקה זריזה מאוד שעשינו, ממש ליד הכניסה לבית, מתחת לשיחים ולעץ שהיה, הייתה שוכה (פתח הביוב) פתוחה לגמרי – כנראה שהאיש מקצוע האחרון שהיה שם שכח לסגור אותה ומכאן מקור הריח. סגרנו את השוכה בשנייה וכבר אין ריח בכניסה לבית.
Water Leak – מומחים בכל הקשור לאיתור נזילות מים
עם ניסיון של יותר מ15 שנים וצוותים מקצועיים בפריסה ארצית
מגוון פתרונות אינסטלציה מתקדמים
חשבון מים גבוה
חשבון מים גבוה
מצלמה תרמית
מצלמה תרמית
איתור ומיפוי תשתיות
איתור ומיפוי תשתיות
ציוד אקוסטי לאיתור נזילות
ציוד אקוסטי
ייבוש תת רצפתי
ייבוש תת רצפתי
צילום קווי ביוב
צילום קווי ביוב
סימנים מקדימים
לנזילת מים פעילה שיש צורך לאתר ולטפל בהקדם
זיהיתם אחד מהמסימנים המקדימים? מעולה! זיהיתם נזילה סמויה!
התקשרו עכשיו ונאתר ונטפל לכם בנזילה
נגישות באתר